فرفریکا بلاگ

تبدیل گوشواره میخی به عصایی | ترفند گوشواره میخی

تبدیل گوشواره میخی به عصایی

در این مقاله از فرفریکا بلاگ قصد داریم ترفند جذابی با عنوان تبدیل گوشواره میخی به عصایی به شما آموزش دهیم تا از شر مشکلات اذیت شدن گوش هنگام استفاده از گوشواره های میخی خلاص شوید.علاوه بر این موضوع همچنین گوشواره های میخی تان را با این ترفند جذاب کنید.

گوشواره میخی یکی از جواهرات محبوب و زیبا است که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. اما گاهی اوقات ممکن است این گوشواره‌ها اذیت کننده شوند مخصوصا هنگام خوابیدن با گوشواره میخی پشت گوش را اذیت کنند. از مشکلات گوشواره میخی خوابیدن با گوشواره میخی است.البته نه همه ولی اکثرشون اذیت کننده هستن هنگام خواب.

نحوه تبدیل گوشواره میخی به عصایی

برای اینکار باید یک انبر دم گرد داشته باشید مطابق تصویر زیر:

99999999999

ابتدا بست پشت گوشواره را در بیاورید بعد قسمت میخ گوشواره را خم کنید طوری که مقداری حالت حلقه ای بگیرد.البته نه حلقه کامل تقریبا حالت بیضی به خودش بگیره.

توجه داشته باشید که باید گوشواره خود را با ملایمت خم کنید و اگر از انبردست استفاده کردید بسیار ظریف و با ملایمت با میخ گوشواره خود برخورد کنید در غیر اینصورت شکسته خواهد شد.

مطابق تصویر زیر:

تبدیل گوشواره میخی به عصایی

تبریک میگوییم گوشواره جدید شما آماده است.

تبدیل گوشواره میخی به عصایی

البته نکته آخر اینکه اگر گوشواره شما کیفیت خوبی نداشته باشد در این پروسه شکست خواهید خورد چون امکان شکستن گوشواره میخی فلزی زیاده.اما اگر از استیل بودن گوشواره تان اطمینان دارید این روش را حتما امتحان کنید.

برای خرید گوشواره های استیل با کیفیت هم فروشگاه فرفریکا بهترین گزینه برای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *